Grupa II

 Grupa 2  „Koty”

Nauczyciele:

Nauczyciel wspomagający:

Katarzyna Kołakowska, Bogusława Baranowska

Patrycja Skoczylas

Pracownicy obsługi:

 Monika Wisińska

 Godziny pracy grupy:

Poniedziałek

Wtorek

Środa

Czwartek

Piątek

8:00-16:00

8:00-16:00

8:00-16:00

8:00-16:00

8:00-16:00


   Zamierzenia opiekuńczo- wychowawczo-dydaktyczne
 na miesiąc

czerwiec 2018

I. ŚWIĘTO DZIECI

  • Buduję krótkie wypowiedzi na temat sytuacji przedstawionej na ilustracji;
  • Zwracam uwagę na równość praw wszystkich dzieci;
  • Zwracam się do kolegów w sposób miły, przyjazny;
  • Stosuję zasady zgodnego współżycia w grupie;
  • Wyznaczam kierunki w przestrzeni: z przodu, z tyłu, na górze, na dole, pomiędzy, w, na zewnątrz;
  • Rysuję postać ludzką z uwzględnieniem szczegółów;
  • Ilustruję muzykę ruchem.

 II. „KIM BĘDĘ, GDY DOROSNĘ”

  • Podejmuję próby oceny i wyciągania wniosków;
  • Globalnie czytam wyrazy: sklep, kasa, bank;
  • Tworzę rodzaj męski i żeński nazw zawodów;
  • Wskazuję przedmioty będące atrybutem danego zawodu;
  • Zapamiętuję kolejność przedmiotów w szeregu: (2-4 przedmioty);
  • Samodzielnie rysuję dowolne wzory (linie, fale, spirale) na czystej kartce;
  • Uczestniczę w zabawach tanecznych – wykonuję zaprezentowane ruchy;
  • Bezpiecznie korzystam ze sprzętu terenowego podczas pobytu w ogrodzie.

 III. KOLORY LATA

  • Próbuję układać zdania złożone na określony temat;
  • Odgrywam role w zabawach tematycznych;
  • Pomagam młodszym lub mniej samodzielnym kolegom w czynnościach samoobsługowych;
  • Poprawnie przeliczam elementy zbioru w zakresie 6;
  • Posługuję się pojęciami dotyczącymi wielkości: mały, większy, największy, wysoki, niski, najniższy, najwyższy;
  • Składam obrazek z czterech nieregularnych części;
  • Odtwarzam rytm podany przez nauczyciela;
  • Nazywam barwy podstawowe i pochodne.

 IV. WKRÓTCE WAKCJE

  • Buduję krótkie wypowiedzi na temat sytuacji przedstawionej na ilustracji;
  • Dokonuję porównania różnych miejsc, gdzie można latem wypoczywać, wskazuję podobieństwa i różnice;
  • Wyjaśniam zasady bezpiecznego zachowania się podczas wakacyjnych wypraw;
  • Przeliczam w zakresie 10 i więcej;
  • Ilustruję muzykę ruchem;
  • Doskonalę sprawność motoryczną (szybkość, siła, skoczność).

Realizacja programu powszechnej dwujęzyczności.

Realizowanie elementów metody Batii Strauss poprzez zabawy naśladowcze, rytmiczne i integracyjne przy muzyce.

Realizowanie elementów systemu „Edukacja przez ruch” D. Dziamskiej.

Plan Daltoński: lista obecności, ramowy rozkład dnia, dyżurni, tablica urodzin.

Realizowanie elementów Dzielnicowego Programu Ekologicznego.

.