Grupa V

 Grupa 5  „Pszczółki”

Nauczyciele:

Barbara Grodzicka, Kamila Malinowska

Pracownicy obsługi:

Aleksandra Włodarczyk

 Godziny pracy grupy:

Poniedziałek

Wtorek

Środa

Czwartek

Piątek

6:30-17:00

6:30-16:30

6:30 -17:00

6:30-17:00

6:30-16:30

 Zamierzenia opiekuńczo-wychowawczo-dydaktyczne

na miesiąc czerwiec 2018

 

Temat kompleksowy: DZIECIĘCE PRZYJAŹNIE

  • Uważnie słucham utworów literackich i wypowiadam się na ich temat,

  • Wymieniam cechy dobrego przyjaciela,

  • Rozumiem znaczenie zgodnego współżycia i przyjaźni,

  • Dzielę nazwy obrazków na głoski,

  • Rysuję portret swojego przyjaciela,

  • Prawidłowo posługuję się liczebnikami głównymi i porządkowymi,

  • Tworzę zbiory według określonej cechy,

  • Rozpoznaję podstawowe figury geometryczne,

  • Odróżniam kulę od koła,

  • Reaguję określonym ruchem na polecenia nauczyciela,

  • Rozwijam percepcję słuchową i aktywność twórczą,

  • Rozwijam poczucie rytmu podczas gry na instrumentach,

  • Integruję się z rówieśnikami podczas wspólnych zabaw.

 

Temat kompleksowy: NA NASZYM PODWÓRKU

  • Rysuję w umowny sposób plan swojego podwórka,

  • Uczestniczę w ćwiczeniach ruchowych,

  • Wymieniam wybrane właściwości piasku i gliny,

  • Opowiadam historyjki przedstawione na obrazkach,

  • Układam zdania z podanych wyrazów,

  • Wypowiadam się na temat opowiadania,

  • Maluję swój wymarzony plac zabaw,

  • Bezpiecznie bawię się na placu zabaw,

  • Rozpoznaję właściwe i niewłaściwe zachowania podczas zabaw na świeżym powietrzu,

  • Dodaję i odejmuję w zakresie 10.

 

Temat kompleksowy: NADSZEDŁ CZAS WAKACJI

  • Wymieniam nazwy przedmiotów potrzebnych podczas wakacyjnych wędrówek,

  • Rozpoznaję i nazywam różne pojazdy,

  • Podaję przykłady środków komunikacji lądowej, wodnej i powietrznej,

  • Ozdabiam sylwetę parasola plażowego według własnego pomysłu,

  • Rozwijam sprawność manualną, maluję morski krajobraz,

  • Wypowiadam się na temat zamków i ich zwiedzania,

  • Opowiadam o miejscach, które chciałbym odwiedzić w czasie wakacji,

  • Wymieniam zasady bezpiecznego wypoczynku nad wodą i w górach,

  • Układam tytuł i zdania do ilustracji,

  • Rozwiązuję zagadki słowne,

  • Współpracuję z rówieśnikami w czasie pracy w grupach,

  • Wystukuję rytm piosenki,

  • Rozpoznaję cyfry 1-10,

  • Prawidłowo przeliczam elementy, dodaję i odejmuję na konkretach.