Grupa I

Grupa 1 ,, Liski”

Nauczyciele: Marta Pokora

Pracownicy obsługi: Iwona Goliszewska, Agnieszka Borowiecka

Godziny pracy grupy:

Poniedziałek Wtorek Środa Czwartek Piątek
8:00-16:00 8:00-16:00 8:00-16:00 8:00-16:00 8:00-16:00

Zamierzenia opiekuńczo-wychowawczo-dydaktyczne na miesiąc październik 2021

Temat kompleksowy: Kolory Pani Jesieni

  • Zwracam uwagę na zmiany zachodzące w naturze jesienią
  • Ilustruję muzykę ruchem
  • Rozpoznaję i nazywam podstawowe kolory
  • Prawidłowo stosuję określenia „mały”, „duży”
  • Grupuję liście według wielkości
  • Wiem, jak wygląda liść dębu i kasztanowca
  • Potrafię nazwać owoce dębu, kasztanowca
  • Wiem, jak wyglądają owoce jarzębiny
  • Ćwiczę sprawność palców
  • Uważnie słucham utworu literackiego, opowiadam jego treść
  • Wykonuję ćwiczenia oddechowe i usprawniające aparat mowy
  • Wyszukuję elementy zgodnie z podanym kryterium
  • Dobieram obrazki w pary.

Temat kompleksowy:  W jesiennym ogrodzie

  • Rozpoznaję i nazywam owoce oraz warzywa
  • Klasyfikuję owoce ze względu na podaną cechę
  • Rozpoznaję owoce i warzywa za pomocą dotyku
  • Doskonalę sprawność manualną
  • Rozwijam spostrzegawczość i pamięć wzrokową
  • Śpiewam piosenkę
  • Potrafię narysować kształt wybranego owocu lub warzywa
  • Przeliczam w zakresie 3
  • Lepię z plasteliny
  • Wykonuję ćwiczenia ruchowe.

Temat kompleksowy: Apetyt na zdrowie

  • Znam i nazywam produkty spożywcze
  • Poznaję piramidę zdrowego żywienia, wiem co jest zdrowe
  • Uważnie słucham wiersza
  • Poszerzam zasób słownictwa
  • Wykonuję prace plastyczną według własnego pomysłu
  • Dostrzegam i kontynuuję rozpoczęty rytm
  • Doskonalę sprawność manualną
  • Wskazuję i nazywam poszczególne części ciała
  • Wypowiadam się na podany temat
  • Mówię co lubię jeść
  • Uczestniczę w zabawach ruchowych, przestrzegam ich reguł.

Temat kompleksowy: Jesienna muzyka

  • Poznaję elementy jesiennej pogody
  • Wzbogacam słownik czynny i bierny
  • Rozpoznaję i nazywam dźwięki z otoczenia
  • Dostrzegam różnice w wyglądzie i brzmieniu instrumentów
  • Prawidłowo korzystam z instrumentów muzycznych
  • Odtwarzam usłyszany rytm
  • Rozwiązuję zagadki słowne
  • Wykonuję prace plastyczną
  • Rozwijam motorykę
  • Uważnie słucham utworu literackiego, odróżniam elementy świata fikcji od rzeczywistości.