Grupa III

Grupa 3  „Sówki”

Nauczyciele: Marta Pokora, Dominika Molęgowska

Nauczyciel wspomagający: Izabela Rojek

Pracownicy obsługi: Iwona Goliszewska

Godziny pracy grupy:

PoniedziałekWtorekŚrodaCzwartekPiątek
8:00-16:008:00-16:008:00-16:008:00-16:008:00-16:00

Zamierzenia opiekuńczo-wychowawczo-dydaktyczne na  miesiąc kwiecień 2019

Temat kompleksowy: Niby tacy sami, a jednak inni

  • rozumiem znaczenie słowa tolerancja,
  • odpowiadam na pytania dotyczące opowiadania,
  • wskazuję swoje pozytywne cechy,
  • dostrzegam różnice i podobieństwa między dziećmi w grupie,
  • biorę udział w zabawach integracyjnych,
  • wykonuję ćwiczenia fizyczne w parach i małych
  • śpiewam refren piosenki
  • kreślę kształt koła i ozdabiam je według własnego pomysłu,
  • rysuję obrazek na podstawie ilustracji.
  • liczę obiekty,
  • stosuję zwroty grzecznościowe,
  • wykonuje ćwiczenia gimnastyczne.
  • nazywam kolory i podaje skojarzenia z przedmiotami w tych kolorach,
  • eksperymentuje podczas obserwacji otoczenia

Realizacja podstawy programowej: I 1, I 2, I 3, I 5, I 6, II 3, II 5, II 7, III 2, III 3, III 4, III 5, III 9, IV 2, IV 4, IV 6, IV 7, IV 11

Temat kompleksowy: Wakacyjne podróże

  • nazywam pojazdy,
  • odpowiadam na pytania dotyczące opowiadania,
  • wnioskuję, dokąd pojadą dzieci na wakacje,
  • maluję, tworzę kompozycje (żaglówkę).
  • wypowiadam się na temat spędzania czasu w różnych miejscach,
  • śpiewam piosenkę,
  • wyciągam wnioski z zabaw badawczych.
  • liczę obiekty,
  • grupuję elementy i oceniam, gdzie jest ich najwięcej lub gdzie jest najmniej,
  • wykonuję ćwiczenia gimnastyczne.
  • znam i wymieniam zagrożenia wynikające z przebywania w różnych środowiskach (woda, góry itp.),
  • podaję imię i nazwisko, swój adres,
  • Doskonalę sprawność manualną,
  • dokładnie wykonuje ćwiczenia

Realizacja podstawy programowej: I 1, I 2, I 3, I 5, II 2, II 3, II 5, II 6, II 8, III 2, III 3, III 4, III 5, III 9, IV 2, IV 4, IV 6, IV 7,IV 10, IV 11, IV 13, IV 14

Temat kompleksowy: Pożegnania nadszedł czas

  • rozpoznaję i nazywam wybrane środki transportu,
  • słucham z uwagą wiersza,
  • odpowiadam na pytania dotyczące wiersza,
  • naśladuję odgłosy,
  • wykonuję pracę plastyczną.
  • wymieniam nazwy zwierząt poruszających się szybko i wolno.
  • przeliczam elementy, dodaje i odejmuje na palcach,
  • prawidłowo wykonuję ćwiczenia gimnastyczne.
  • wykonuję sałatkę owocową,
  • wykonuję ćwiczenia zgodnie z instrukcjami N.
  • doskonalę sprawność manualną,
  • wykonuję prace plastyczne
  • rytmicznie poruszam się przy muzyce

Realizacja podstawy programowej: I 1, I 2, I 3, I 5, I 6, III 2, III 3, III 4, III 5, IV 2, IV 4, IV 6, IV 7, IV 9, IV 10, IV 11, IV 13, IV 14,