Grupa III

Grupa 3  „Sówki”

Nauczyciele: Marta Pokora, Dominika Molęgowska

Nauczyciel wspomagający: Izabela Rojek

Pracownicy obsługi: Iwona Goliszewska

Godziny pracy grupy:

PoniedziałekWtorekŚrodaCzwartekPiątek
8:00-16:008:00-16:008:00-16:008:00-16:008:00-16:00

Zamierzenia opiekuńczo-wychowawczo-dydaktyczne na miesiąc marzec 2019

Temat kompleksowy: Zwierzęta z dżungli i sawanny

  • rozpoznaję i nazywam wybrane zwierzęta egzotyczne,
  • rozwijam zainteresowania przyrodą,
  • słucham z uwagą czytanego tekstu,
  • wzbogacam słownictwo,
  • odpowiadam na pytania dotyczące czytanego tekstu pełnym zdaniem,
  • lepię krokodyla z plasteliny,
  • słucham piosenki, ilustruję ruchem jej treść,
  • rysuję po śladach,
  • utrwalam pojęcia duży, mały,
  • uczestniczę w ćwiczeniach ruchowych,
  • rozwijam zdolności plastyczne,

Temat kompleksowy: Zwierzęta naszych pól i lasów

  • wzbogacam wiadomości na temat zwierząt i ich środowisk,
  • zdobywam wiedzę na temat zwierząt leśnych i polnych,
  • nazywam wybrane zwierzęta, opisuję ich wygląd,
  • rozwijam koncentrację,
  • doskonalę umiejętność uważnego słuchania utworów muzycznych,
  • odtwarzam rytmy,
  • utrwalam pojęcia dotyczące z położeniem przedmiotów w przestrzeni,
  • doskonalę sprawność fizyczną,

Temat kompleksowy: Marcowa pogoda

  • wzbogacam wiadomości na temat przyrody i zjawisk atmosferycznych,
  • poznaję zmiany zachodzące w przyrodzie w marcu,
  • doskonalę sprawność manualną,
  • rozwijam spostrzegawczość,
  • doskonalę poczucie rytmu,
  • eksperymentuję z wodą,
  • liczę stosując liczebniki porządkowe,
  • wykonuję ćwiczenia gimnastyczne,

Temat kompleksowy: Wiosenne przebudzenie

  • wzbogacam wiadomości na temat zmian zachodzących w przyrodzie w marcu,
  • zauważam i nazywam zmiany zachodzące wiosną w przyrodzie,
  • rozwijam umiejętności wypowiadania się na określony temat,
  • słucham odgłosów przyrody,
  • swobodnie improwizuję przy muzyce,
  • doskonalę umiejętności liczenia i porównywania,
  • rozwijam sprawność ruchową,
  • doskonalę zdolności manualne,
  • eksperymentuję, badam przyrodę,

Realizowanie Programu Powszechnej Dwujęzyczności

Realizowanie elementów koncepcji Planu Daltońskiego

Realizowanie metody Odimiennej Nauki Czytania

Realizowanie elementów metody Batii Strauss