Grupa III

Grupa 3  „Jeżyki”

Nauczyciele: Kamila Malinowska, Iness Partyka

Pracownicy obsługi: Patrycja Broniak

Godziny pracy grupy:

PoniedziałekWtorekŚrodaCzwartekPiątek
8:00-16:008:00-16:008:00-16:008:00-16:008:00-16:00

Zamierzenia opiekuńczo-wychowawczo-dydaktyczne na  miesiąc styczeń 2020

Temat kompleksowy: Witamy Nowy Rok

  • Kształtuję umiejętność planowania ,
  • Ustalam położenie przedmiotów w stosunku do własnej osoby,
  • Doskonalę umiejętność rozróżniania prawej i lewej strony,
  • Utrwalam nazwy pór roku oraz cechy charakterystyczne dla nich,
  • Poszerzam słownik o nazwy miesięcy,
  • Kształtuję umiejętność odczytywania symboli rysunkowych,
  • Potrafię wymieniać dni tygodnia w odpowiedniej kolejności,
  • Doskonalę sprawność fizyczną – umiejętność rzutu oburącz,
  • Rozwijam pamięć słuchową i wyobraźnię.

Temat kompleksowy: Co można robić zimą.

  • Nazywam zjawiska atmosferyczne charakterystyczne dla zimy: mróz, śnieg, lód,
  • Kształtuję postawę dbałości o własne zdrowie,
  • Rozwijam umiejętność analizy i syntezy głoskowej,
  • Poszerzam wiedzę o otaczającym świecie – poznaje cechy i właściwości śniegu i lodu,
  • Kształtuję umiejętność zadawania pytań i formułowania wniosków,
  • Poszerzam wiadomości na temat życia zwierząt zimą,
  • Rozwijam umiejętność klasyfikowania przedmiotów – pary funkcyjne.
  • Kształtuję postawę szacunku wobec osób starszych,
  • Kształtuję umiejętność radzenia sobie z emocjami podczas rozgrywania gier – wygrana – przegrana.

Temat kompleksowy: Zimowe mistrzostwa sportowe.

  • Przestrzegam zasad bezpieczeństwa obowiązujących podczas zimowych zabaw,
  • Rozwijam umiejętność rzutu do celu, doskonali motorykę w zakresie zwinności i zręczności,
  • Rozwijam koordynację słuchowo – ruchową,
  • Kształtuję umiejętność dzielenia wyrazów na sylaby,
  • Doskonalę umiejętności konstrukcyjne – rozwija wyobraźnię przestrzenną,
  • Doskonalę sprawność motoryki małej i dużej,
  • Wzbogacam zasób słownictwa związanego z zimowymi dyscyplinami sportowymi,
  • Kształtuję odporność emocjonalną
  • Kształtuję umiejętność uważnego obserwowania otoczenia, nazywania jego elementów, porównuje je z tym co znajduje się bliżej i dalej.