Grupa IV

Grupa 4 „Jeżyki”

Nauczyciele: Iness Partyka, Kamila Malinowska

Pracownicy obsługi: Patrycja Broniak

Nauczyciel wspomagajacy: Sylwia Laska

Godziny pracy grupy:

Poniedziałek Wtorek Środa Czwartek Piątek
7:30-17:30 7:30-17:30 7:30-17:30 7:30-17:30 7:30-17:30

Plan pracy opiekuńczo-wychowawczo-dydaktycznej 

na miesiąc wrzesień 2020r.

Temat kompleksowy: W przedszkolu.

  • Pamiętam imion dzieci w grupie przedszkolnej, kształtuję umiejętności przedstawiania się,
  • Ustalam zasady bezpiecznego korzystania ze sprzętu terenowego oraz właściwego zachowania w ogrodzie,
  • Doskonalę umiejętność dokonywania analizy sylabowej,
  • Określam miejsce położenia obiektów wobec siebie i innych,
  • Rozwijam umiejętności samoobsługowe,
  • Kształtuję umiejętność rzutu oburącz,
  • Tworzę kodeks grupy,
  • Kształtuję umiejętność stosowania zwrotów grzecznościowych: dzień dobry, do widzenia, proszę, przepraszam, dziękuję.
  • Rozróżniam elementy postaci i przedstawiam ją różnymi technikami plastycznymi,
  • Kształtuję umiejętność poczucia rytmu, wyobraźni muzycznej i ekspresji ruchowej,
  • Rozwijam sprawność manualną i inwencję twórczą,
  • Rozwijam umiejętność werbalnego wyrażania uczuć,
  • Dzielę się zabawkami z innymi dziećmi.

Temat kompleksowy: Jesteśmy bezpieczni.

  • Rozwijam kompetencje językowe w trakcie zabaw i wypowiedzi,
  • Kształtuję poczucie przynależności do rodziny,
  • Poznaję podstawowe zasady poruszania się pieszego, wdrażam się do zachowania bezpieczeństwa na drodze,
  • Doskonalę umiejętność wyodrębniania głosek w nagłosie,
  • Rozwijam umiejętność posługiwania się pędzlem i farbami,
  • Doskonalę umiejętność pracy w zespole,
  • Dostrzegam regularności, konstruuję rytmy, przekładam rytm na ruch,
  • Utrwalam nazwy figur geometrycznych,
  • Poznaję pracę policjanta,
  • Poznaję zasady działania sygnalizatora świetlnego,

Temat kompleksowy: Pomocna dłoń.

  • Rozwijam umiejętność dostrzegania niebezpieczeństw wynikających z kontaktów z nieznajomymi, kształtuję postawy asertywne,
  • Kształtuję zręczność i szybkość,
  • Poznaję sytuacje zagrażające zdrowiu i życiu ludzi,
  • Rozwijam umiejętność dokonywania analizy dźwiękowej wyrazów,
  • Doskonalę spostrzegawczość słuchową i wzrokową,
  • Znam numery alarmowe,
  • Kształtuję umiejętność prowadzenia rozmowy w celu wezwania pomocy,
  • Kształtuję umiejętność posługiwania się liczebnikami głównymi i porządkowymi,
  • Wdrażam się do prawidłowego przeliczania,
  • Poznaję zasady bezpiecznego korzystania z różnych narzędzi, urządzeń itp.,