Grupa IV

Grupa 4 „Jeżyki”

Nauczyciele: Iness Partyka, Kamila Malinowska

Pracownicy obsługi: Patrycja Broniak

Nauczyciel wspomagajacy: Ewa Dobrogowska

Godziny pracy grupy:

Poniedziałek Wtorek Środa Czwartek Piątek
7:30-17:30 7:30-17:30 7:30-17:30 7:30-17:30 7:30-17:30

Plan pracy opiekuńczo-wychowawczo-dydaktycznej 

na miesiąc luty 2021

Temat kompleksowy: Cztery żywioły.

  • Kształtuję poczucie szacunku do sił przyrody,
  • Dobieram zjawiska przyrodnicze do właściwego żywiołu,
  • Poszerzam zasób słownictwa,
  • Kształtuję właściwą postawę ciała i rozwijam wiele grup mięśniowych,
  • Poznaję świat poprzez doświadczenia i eksperymenty,
  • Uczestniczę w różnych formach plastycznych,
  • Rozumiem znaczenie pojęć: ciężki, lekki,
  • Kształtuję umiejętność przewidywania następstw,
  • Ćwiczę percepcję wzrokową i słuchową,
  • Poznaję charakter pracy strażaka,
  • Rozwijam twórcze myślenie podczas rozwiązywania i wymyślania zagadek,
  • Kształtuję umiejętność uważnego słuchania i formułowania dłuższych wypowiedzi,
  • Poszerzam wiedzę na temat obiegu wody w przyrodzie,
  • Rozwijam ogólną sprawność fizyczną.

Temat kompleksowy: Wielka wyprawa.

  • Rozwijam umiejętność wspinania się,
  • Doskonalę umiejętność myślenia logicznego, przyczynowo – skutkowego,
  • Poznaję i nazywam różne sposoby podróżowania,
  • Porównuję i identyfikuję literę r, czytam globalnie wyraz rower
  • Ćwiczę analizę i syntezę słuchową,
  • Doskonalę umiejętność orientacji na kartce papieru,
  • Posługuję się liczebnikami porządkowymi,
  • Poznaję liczbę 6 i 7,
  • Śpiewam piosenkę „Krakowiaczek przedszkolaczek”, ćwiczę pamięć i koncentrację uwagi,
  • Uczestniczę w zabawach muzyczno – tanecznych,
  • Rozwijam sprawność manualną i wyobraźnię podczas wykonywania prac plastycznych,
  • Kształtuję umiejętność prowadzenia obserwacji,
  • Rozwijam aparat mowy poprzez ćwiczenia dźwiękonaśladowcze,
  • Kształtuję prawidłową postawę ciała oraz polepszam funkcje układów krążenia i oddychania,

Temat kompleksowy: Nasze podróże.

  • Kształtuję umiejętność kodowania i dekodowania,
  • Nabywam umiejętność zakładania hodowli kwiatowych,
  • Poznaję wygląd i nazwy wybranych rośli egzotycznych,
  • Uczestniczę w zabawach ruchowych z elementami rywalizacji,
  • Identyfikuję literę g
  • Odwzorowuję liczbę elementów za pomocą symboli – ćwiczenia w przeliczaniu i identyfikowaniu cyfr,
  • Poznaję świat wieloma zmysłami- uczestniczę w zabawach muzycznych, ruchowych i sensorycznych,
  • Poznaję wygląd i nazwy zwierząt z Dalekiej Północy,
  • Rozróżniam warunki pogodowe – wilgotność
  • Kształtuję poczucie rytmu, wyobraźni muzycznej i ekspresji ruchowej.