Grupa V

Grupa 5 „SÓWKI”

Nauczyciele: Marta Pokora, Anna Zakołodna

Nauczyciel wspomagający: Izabela Rojek

Pracownicy obsługi: Iwona Goliszewska

Godziny pracy grupy: 6.30 – 16.30

Poniedziałek Wtorek Środa Czwartek Piątek
6:30-13:30 6:30-16:30 6:30-16:30 6:30-16:30 6:30-16:30

Zamierzenia opiekuńczo-wychowawczo-dydaktyczne

na miesiąc czerwiec 2020

I. Temat kompleksowy: Dziecięce przyjaźnie.

  • Uważnie słucham wiersza i wypowiadam się na temat jego treści,
  • Śpiewam piosenkę i tworzę do niej akompaniament na instrumentach,
  • Wykonuję prezenty dla przyjaciela ozdabiając je według własnych pomysłów,
  • Prawidłowo posługuję się liczebnikami głównymi i porządkowymi,
  • Tworzę zbiory według określonej cechy,
  • Doskonalę sprawność fizyczną, dokładnie wykonuję ćwiczenia,
  • Dzielę nazwy obrazków na głoski,
  • Rozpoznaję i nazywam figury geometryczne,
  • Odróżniam kulę od koła.

II. Temat kompleksowy: Na naszym podwórku.

  • Rozwijam zainteresowania przyrodą nieożywioną,
  • Wymieniam właściwości piasku i gliny,
  • Rysuję w umowny sposób plan swojego podwórka,
  • Dodaję i odejmuję w zakresie 10,
  • opowiadam historyjki obrazkowe,
  • doskonalę myślenie przyczynowo-skutkowe,
  • uczestniczę w ćwiczeniach ruchowych.

III. Temat kompleksowy: Łąka i jej mieszkańcy.

  • Rozpoznaję i nazywam zwierzęta mieszkające na łące,
  • Prowadzę wnikliwe obserwacje przyrody,
  • Poznaję sposoby przystosowania się zwierząt do życia w danym otoczeniu,
  • Wyjaśniam znaczenie barwy ochronnej dla zwierząt,
  • Przeliczam elementy, dodaję i odejmuje na konkretach,
  • Rozpoznaje i nazywam monety nominałach: 1 zł, 2 zł, 5 zł i banknot o nominale 10 zł,
  • Rozwiązuję zagadki,
  • Rozwijam mowę i logiczne myślenie,
  • Uczestniczę w ćwiczeniach ruchowych,
  • Doskonalę umiejętność rytmicznego poruszania się przy muzyce.

IV. Temat kompleksowy: Nadszedł czas wakacji.

  • Wymieniam nazwy przedmiotów potrzebnych do wakacyjnych wędrówek,
  • Rozpoznaję i nazywam różne pojazdy,
  • Wykonuję z kartonu latającą rybkę,
  • Prawidłowo przeliczam elementy, dodaję i odejmuje na konkretach,
  • Dzielę nazwy obrazków na głoski,
  • Wystukuję rytm piosenki,
  • Doskonalę umiejętności wokalne,
  • Rozwijam sprawność ruchową
  • znam i wymieniam zagrożenia wynikające z przebywania w różnych środowiskach (woda, góry itp.),
  • podaję imię i nazwisko oraz swój adres.