Grupa V

Grupa 5 „Żabki”

Nauczyciele: Joanna Dworzaczek, Bogusława Baranowska

Nauczyciel wspomagający: Patrycja Kuźmicka

Pracownicy obsługi: Eugenia Misiak

Godziny pracy grupy:

PoniedziałekWtorekŚrodaCzwartekPiątek
7:30-17:307:30-17:307:30-17:307:30-17:307:30-17:30

Zamierzenia opiekuńczo-wychowawczo-dydaktyczne

na miesiąc maj 2019

Temat kompleksowy: Polska to mój kraj

  • znam polskie symbole narodowe,
  • rozpoznaję polskie monety i banknoty,
  • odszukuję największe miasta na mapie Polski,
  • odczuwam dumę z bycia Polakiem,
  • rozpoznaję literę J,j,
  • porównuję i dokonuję pomiaru długości.

Temat kompleksowy: W krainie muzyki

  • rozpoznaję instrumenty muzyczne po odgłosach,
  • wydobywam muzykę z przedmiotów codziennego użytku,
  • klasyfikuję instrumenty na dęte i strunowe,
  • wiem, jak wyglądają nuty i pięciolinia,
  • określam tempo i nastrój utworu muzycznego,
  • odczytuję i kontynuuję rytmy,
  • maluję farbami do muzyki klasycznej,
  • rozpoznaję literę H,h,
  • dokonuję analizy i syntezy słuchowej wyrazów.

Temat kompleksowy: Święto Mamy i Taty

  • wypowiadam się na temat zawodów wykonywanych przez rodziców,
  • opisuje wygląd mamy i taty, rysuję ich portret,
  • naśladuję ruchem czynności wykonywane przez rodziców,
  • przeliczam elementy w zbiorach, porównuję ich liczebność,
  • wypowiadam się na temat znaczenia słowa miłość.

Temat kompleksowy: Wrażenia i uczucia

  • odgaduję emocje po mimice i po wyrazie twarzy,
  • rozpoznaję emocje innych na podstawie opowieści i ilustracji,
  • dzielę emocje na pozytywne i negatywne,
  • wypowiadam się całymi zdaniami,
  • układamy historyjki obrazkowe według chronologii wydarzeń ,
  • dokonuję podziału przedmiotów dzieląc po równo,
  • wyrażam swoje przeżycia w formie ekspresji plastycznej.

Realizacja programów:

Plan Daltoński, Program Powszechnej Dwujęzyczności, Odimienna Metoda Czytania I. Majchrzak