Grupa VI

Grupa 6 „Sowy”

Nauczyciele: Anna Zakołodna, Marta Pokora

Nauczyciel wspomagający: Izabela Rojek, Aneta Wiśniewska

Pracownicy obsługi: Iwona Goliszewska

Godziny pracy grupy:

:Poniedziałek Wtorek Środa Czwartek Piątek
8:00 – 16:00 8:00 -16:00 8:00 – 16:00 8:00 – 16:00 8:00 – 16:00

Zamierzenia opiekuńczo-wychowawczo-dydaktyczne na miesiąc

luty 2021

I. Temat kompleksowy: Zabawy na śniegu

  • Wypowiadam się na temat zabaw na śniegu,
  • Poznaję niebezpieczeństwa wynikające z nieprzestrzegania zakazów ,
  • Rozpoznaję i nazywam literę g – małą i wielką, drukowaną i pisaną,
  • Wymieniam nazwy dni tygodnia,
  • Śpiewam piosenkę,
  • Rozwijam mowę, wypowiadam się na temat wysłuchanego opowiadania,
  • Wykonuje pracę plastyczną,
  • Rozwijam sprawność manualną

II. Temat kompleksowy:  Tak mija nam czas

  • Dostrzegam rytmiczna organizację czasu w stałych następstwach dnia i nocy, pór roku, dni tygodnia, miesięcy,
  • Poznaję wybrane mierniki czasu od starożytności do dnia dzisiejszego,
  • Nazywam pory dnia – rano, południe, popołudnie, wieczór, noc,
  • Odpowiednio stosuje określenia przedwczoraj, wczoraj, dziś, jutro, pojutrze,
  • Rozpoznaję i nazywam literę w- małą i wielką, drukowana i pisaną,
  • Rozwijam umiejętność dodawania,
  • Wymieniam nazwy miesięcy,
  • Zakładam hodowlę roślin, prowadzę obserwację ich wzrostu,
  • Rozwijam sprawność manualną,
  • Doskonalę umiejętność wycinania,
  • Bawię się przy piosence.

III. Temat kompleksowy: Nie jesteśmy sami w kosmosie

  • Wymieniam nazwy wybranych planet Układu Słonecznego,
  • Poznaję model kuli ziemskiej – globus, wskazuję na nim kontynenty, morza, oceany,
  • Poznaję zawody związane z kosmosem – kosmonauty, astronoma,
  • Rozpoznaję i nazywam literę p – wielką i małą , drukowaną i pisaną,
  • Poznaję zapis cyfrowy liczby 8,
  • Rozpoznaję i nazywam poznane cyfry,
  • Rozwijam aktywność twórczą,
  • Reaguję ruchem na określone metrum,
  • Doskonalę sprawność ruchową.

Realizowanie  Programu Powszechnej Dwujęzyczności

Realizowanie elementów koncepcji Planu Daltońskiego

Realizowanie metody Odimiennej Nauki Czytania

Realizowanie elementów metody Batii Strauss

 

 

v