Grupa VI

Grupa 6

Nauczyciele: Joanna Dworzaczek, Katarzyna Kołakowska

Nauczyciel wspomagający: Patrycja Kuźmicka

Pracownicy obsługi: Krystyna Bystrek

Godziny pracy grupy:

PoniedziałekWtorekŚrodaCzwartekPiątek
7:30-16:307:30-16:307:30-16:307:30-16:307:30-16:30

Zamierzenia opiekuńczo-wychowawczo-dydaktyczne na miesiąc

listopad 2019

I. Temat kompleksowy: Moja rodzina

  • rozpoznaję i nazywam litery I,i : małą i wielką, drukowaną i pisaną,
  • dokonuję analizy i syntezy słuchowej wyrazów,
  • odnoszę się z szacunkiem do dorosłych,
  • wypowiadam się całymi zdaniami,
  • rozpoznaję i nazywam koło, kwadrat i prostokąt,
  • liczę w dostępnym mi zakresie,
  • rozpoznaję i nazywam zapisy cyfrowe liczb: 1,2,3,4,
  • wykonuję układ ruchowy do piosenki,
  • wykorzystuję w pracy plastycznej surowce wtórne,
  • wymieniam właściwości magnesu,
  • uczestniczę w zabawach badawczych.

II. Temat kompleksowy: Mój dom

  • liczę w podanym zakresie, szereguję domki według wielkości,
  • segreguję przedmioty według podanych cech,
  • tworzę proste rytmy i je kontynuuję,
  • rozpoznaję i nazywam zapisy cyfrowe liczb: 0-5,
  • rozpoznaję i nazywam literę T,t: wielką i małą, pisaną i drukowaną,
  • znam historię powstania świecy, różnego rodzaju lamp,
  • reaguję odpowiednimi ruchami na sygnały- słowne i muzyczne,
  • wymieniam zwyczaje psów i kotów,
  • rozpoznaję i nazywam wybrane urządzenia elektryczne, określa ich zastosowanie w domu.

III. Temat kompleksowy: Moje prawa i obowiązki

  • wiem, że mam prawa,
  • wymieniam swoje prawa,
  • rozpoznaję i nazywam literę D,d: małą i wielką, drukowaną i pisaną,
  • rozpoznaję i nazywam figury: trójkąt, kwadrat ,prostokąt , koło,
  • stosuję znaki: =,<,>,
  • tańczę taniec ludowy,
  • wiem , co to jest przewodnictwo cieplne.

IV. Temat kompleksowy: Moje zdrowie i bezpieczeństwo

  • wiem, na czym polega zdrowy styl życia,
  • dbam o swoją czystość i otoczenia,
  • rozpoznaję i nazywam cyfrę 6,
  • rozpoznaję i nazywam literę K,k: wielką i małą, drukowaną i pisaną,
  • wykonuję proste potrawy,
  • przestrzegam zasad higieny podczas wykonywania potrawy,
  • rozumiem potrzebę kontaktu z lekarzem w razie choroby,
  • dbam o zęby,
  • uczestniczę w zabawach ruchowych.

Realizacja programów:

  • Plan Daltoński,
  •  Elementy metody Batii Strauss .
  • Program Powszechnej Dwujęzyczności,
  • Odimienna Metoda Czytania I. Majchrzak,
  • Pedagogika Zabawy Klanza,
  • Elementy systemu „ Edukacja przez ruch” D. Dziamskiej,
  • Elementy Dzielnicowego Programu Ekologicznego.