Grupa VI

Grupa 6

Nauczyciele: Joanna Dworzaczek, Katarzyna Kołakowska

Nauczyciel wspomagający: Patrycja Kuźmicka

Pracownicy obsługi: Krystyna Bystrek

Godziny pracy grupy:

PoniedziałekWtorekŚrodaCzwartekPiątek
7:30-16:307:30-16:307:30-16:307:30-16:307:30-16:30

Zamierzenia opiekuńczo-wychowawczo-dydaktyczne na miesiąc

wrzesień 2019

I. Temat kompleksowy: To jestem ja

  • rozpoznaję koleżanki i kolegów z grupy,
  • rozpoznaję i nazywam pomieszczenia znajdujące się w przedszkolu,
  • dostrzegam podobieństwa między sobą, a rodzicami,
  • aktywnie uczestniczę w ćwiczeniach gimnastycznych,
  • odpowiadam na pytania dotyczące opowiadania,
  • wymieniam ważniejsze regiony Polski,
  • wypowiadam się na temat wakacji,
  • wymieniam narządy zmysłów,
  • wskazuję i nazywam części ciała,
  • wymieniam ważniejsze stany emocjonalne- złość, smutek, strach, radość.

II.Temat kompleksowy: Moja grupa

  • wypowiadam się na temat wyglądu swojej sali,
  • określam położenie zabawek,
  • wspólnie tworzę kontrakt grupy,
  • odpowiadam na pytania dotyczące opowiadania,
  • wskazuję swoją lewą stronę i prawą stronę
  • określam tempo, metrum i nastrój muzyki,
  • dokonuję analizy i syntezy na poziomie sylaby i głoski,
  • aktywnie uczestniczę w ćwiczeniach gimnastycznych.

III. Temat kompleksowy: Moja droga do przedszkola

  • znam wybrane zasady ruchu drogowego,
  • wiem, jak należy przechodzić przez ulicę, przy jakim świetle sygnalizacji świetlnej,
  • rozpoznaję i nazywam wybrane znaki drogowe,
  • rozpoznaję i nazywam koło,
  • segreguję koła według wielkości,
  • określam liczbę słów w zdaniach,
  • odpowiadam na pytania dotyczące opowiadania,
  • aktywnie uczestniczę w ćwiczeniach gimnastycznych.

IV.Temat kompleksowy: Moja droga do przedszkola

  • rozpoznaję i nazywam wybrane rośliny, zwierzęta spotykane w parku,
  • wymieniam oznaki jesieni,
  • wypowiadam się na temat opowiadania,
  • śpiewam piosenkę o jesieni,
  • wykonuję ludziki z tworzywa przyrodniczego,
  • wykonuję przestrzenne, jesienne drzewo,
  • liczę w zakresie 6,
  • wymieniam grzyby jadalne i trujące.

Realizacja programów:

  • Plan Daltoński,
  • Program Powszechnej Dwujęzyczności,
  • Odimienna Metoda Czytania I. Majchrzak,
  • Pedagogika Zabawy Klanza,
  • Elementy systemu „ Edukacja przez ruch” D. Dziamskiej,
  • Elementy Dzielnicowego Programu Ekologicznego.