Grupa VI

Grupa 6 „Niedźwiadki”

Nauczyciele

Nauczyciel wspomagający:

Pracownicy obsługi:

Godziny pracy grupy:

:Poniedziałek Wtorek Środa Czwartek Piątek
8:00 – 16:00 8:00 -16:00 8:00 – 16:00 8:00 – 16:00 8:00 – 16:00

Zamierzenia opiekuńczo-wychowawczo-dydaktyczne na miesiąc

październik 2021

  • Temat kompleksowy: Taniec jesiennych liści
    • kształtuję umiejętności swobodnego, spontanicznego poruszania się w rytm muzyki lub zgodnie z podanym opisem lub narracją
    • kształtuje zwinność, zręczność, szybkość, wytrzymałość
    • wdrażam się do podjęcia zdrowej rywalizacji
    • rozwijam zdolność do odczuwania wewnętrznego zadowolenia z dobrze wykonanego zadania
    • kształtuję umiejętność wyrażania własnych stanów emocjonalnych w różnych formach (społecznie akceptowanych) – werbalnych i niewerbalnych
    • rozwijam samodzielność w przygotowaniu przyborów i materiałów do zajęć
    • wdrażam sie do odpowiedzialnego, sumiennego i rzetelnego wykonywania podejmowanych zadań i obowiązków
    • wdrażam sie do odpowiedzialnego wypełniania obowiązków dyżurnego
    • kształtuję umiejętność przeprowadzania prostych doświadczeń i ich obserwowania
    • kształtuję umiejętność wnioskowania na podstawie wykonywanych i obserwowanych doświadczeń
    • doskonalę umiejętność obserwowania przyrody jesienią i dzielenia się swoimi spostrzeżeniami i przeżyciami
    • wdrażam się do globalnego czytania
    • rozwijam umiejętność budowania i konstruowania z różnorodnych klocków i elementów konstrukcyjnych według podanego wzoru
    • kształtuję umiejętność klasyfikowania przedmiotów spełniających podany warunek (wielkość, kolor, kształt), tworzenie zbiorów o takiej samej liczbie elementów, ustawianie elementów rosnąco i malejąco (od najmniejszego do największego)

     

    Temat kompleksowy: Odkrywamy sekrety lasu

    • kształtuję sprawność fizyczną, zwinność i koordynację wzrokowo-ruchową podczas ćwiczeń gimnastycznych i zabaw muzyczno-ruchowych
    • kształtuję umiejętność wyrażania własnych doznań i przeżyć w kontaktach ze sztuką
    • przejawiam emocjonalny stosunek do świata przyrody
    • rozwijam umiejętność zgodnej współpracy w zespole nad wspólnym projektem plastycznym
    • rozwijam zainteresowania muzyczne, ruchowe i plastyczne
    • kształtuję pożądane zachowania (bezpieczeństwo) w kontaktach z przyrodą (rośliny, zwierzęta)
    • wdrażam się do poszanowania przyrody ożywionej i nieożywionej
    • podejmuję próby pisania w powiększonej liniaturze
    • doskonalę umiejętność wypowiadania się na określony temat
    • doskonalę umiejętność przeliczania w zakresie 5 (liczebniki główne i porządkowe)
    • rozpoznaję monety (1 zł, 2 zł, 5 zł)
    • układam własne rytmy wizualne i dźwiękowe