Grupa III

Grupa 3  „Smerfy”

Nauczyciele: Barbara Grodzicka, Iness Partyka

Pracownicy obsługi: Aleksandra Włodarczyk

Godziny pracy grupy:

Poniedziałek Wtorek Środa Czwartek Piątek
7.30:00-16:30 7.30:00-16:30 7:3016:30 7.30:00-16:30 7.30:00-16:30

Zamierzenia opiekuńczo-wychowawczo-dydaktyczne na  miesiąc maj 2021

Temat kompleksowy: W KRAINIE MUZYKI

  • Wzbogacam słownictwo o nazwy instrumentów oraz przymiotniki opisujące ich cechy;
  • Rozwijam umiejętność rozwiązywania zagadek;
  • Doskonalę umiejętność uważnego słuchania i odpowiadania na pytania;
  • Rozwijam pamięć słuchową poprzez utrwalanie słów piosenek;
  • Kształtuję poczucie rytmu, wyobraźnię muzyczną i ekspresję ruchową;
  • Wykonuję instrumenty muzyczne z codziennych przedmiotów, rozwijam kreatywność i umiejętność łączenia różnych przedmiotów;
  • Kształtuję umiejętność przeliczania w zakresie 1 – 10;
  • Doskonalę aparat mowy;
  • Rozwijam sprawność fizyczną;
  • Rozwijam umiejętność koncentracji uwagi.
  • Poszerzam słownictwo w języku angielskim o nazwy instrumentów „When The Band Comes Marching In”

Temat kompleksowy: NA MAJOWEJ ŁĄCE

  • Wykonuję pracę plastyczną zgodnie z instrukcją;
  • Doskonalę umiejętność uważnego słuchania utworów literackich;
  • Rozwijam myślenie przyczynowo- skutkowe, układam historyjkę obrazkową;
  • Porównuję długości i odległość przedmiotów, posługuję się pojęciami dłuższy, krótszy, bliżej, dalej;
  • Kształtuję sprawność ruchową i motorykę całego ciała;
  • Klasyfikuję przedmioty według rodzaju;
  • Poznaję zwierzęta i owady zamieszkujące łąkę.

Temat kompleksowy:  ŚWIĘTO MAMY I TATY

  • Kształtuję poczucie więzi emocjonalnej ze swoją rodziną;
  • Doskonalę umiejętność prawidłowego posługiwania się nożyczkami;
  • Rozwijam umiejętność prawidłowego nazywania członków rodziny;
  • Doskonalę pamięć wzrokową;
  • Rozwijam umiejętności manualne, wykonuję upominki dla rodziców;
  • Kształtuję umiejętność rozpoznawania i nazywania emocji oraz wczuwania się w emocje najbliższych;
  • Układam historyjkę obrazkową, opowiadam jej treść;
  • Rozwijam percepcję wzrokową, układam obrazek z części;
  • Doskonalę grafomotorykę, ćwiczy umiejętność rysowania po śladzie oraz umiejętność prawidłowego chwytu pisarskiego;
  • Uczestniczę w zabawach ruchowych, wykonuję ćwiczenia kształtujące prawidłową postawę ciała;
  • Śpiewam piosenki w j. angielskim „I love my Mommy”, „I love my Daddy”